top_sheet

Årsmøte og samling i Dunker-ringen 2017

TIL ALLE DUNKEREIERE!

BIR

HAR DU HUSKET Å MELDE PÅ TIL MAURVANGEN?

Vi nærmer oss påmeldingsfristen som er 19. mai når det gjelder Dunker-ringens arrangementer lørdag 3. juni og Vestoppland Harehundklubbs utstilling 4. juni. UTSATT FRIST FOR Å MELDE PÅ UTSTILLINGEN ER 22. MAI.

Meld på dunkeren din, hvis du allerede ikke har gjort det! Alle kan delta på utstillingen! Bruk den elektroniske påmeldingsfunksjonen på nettet:   www.nkk.no

Har du en dunker som er spesialinvitert til samlinga fordi den er jaktpremiert, bør du og din firbeinte kamerat stille! Det gjelder alle nålevende jaktpremierte dunkere! Disse blir filmet og fotografert. Avlsrådet har spesielt invitert de nye jaktpremierte hundene fra siste prøvesesong, de nye jaktchampionene og alle de hundene som har nådd opp i de ulike kåringer og konkurranser som avlsrådet og Dunker-ringen har gående. Meld på til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. når det gjelder de som har fått spesialinvitasjon fra avlsrådet. Både disse og alle andre jaktpremierte som stiller for fotografering og filming, bes melde seg på til  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. . Her ser du alle som hadde meldt seg på til dette innen 15. mai:

pdfKATALOG_JAKTPREMIERTE

Det er fortsatt ledige overnattingsmuligheter på Bessheim, så ta kontakt der hvis du trenger «tak over hodet».

Telefon til Bessheim:  61 23 89 13

Webadresse: www.bessheim.no